10/05/2013

Zaczynam

Witam wszystkich


Od dzisiaj zaczynam pisać bloga o sporcie, dietach, odchudzaniu i mojej codzienności. Szukając w sieci, zauważyłam że coraz więcej blogów pojawia się o tematyce fit. Powoli zdrowy tryb życia staje się modą.

Super, coraz większa liczba osób postanawia "coś zmienić" ale i nie brakuje niedowiarków, którzy krytykują i demotywują. Mam nadzieję że nie zagoszczą tu tacy, a nawet jeśli to postaram się zachęcić i udowodnić że wszystko jest możliwe.

Temat sportu nie jest mi obcy, ale też nie nazwę siebie geniuszem w tej dziedzinie. Miewałam wiele wzlotów i upadków, stawiałam cel, przed którym zawsze się poddawałam i go nie osiągałam. Chciałam zmienić swoje ciało z dnia na dzień, teraz wiem że jest to nie możliwe. Racjonalne odżywianie i zdrowy tryb życia pozwoli dojść do postawionego celu.


Na blogu znajdziecie: Opisane prze zemnie diety, ćwiczenia, treningi. Dziennik mojej diety i moje efekty. Wskazówki co do odchudzania. Opis zajęć fitness. Porady i artykuły w których znajdzie się moja opinia. Ciekawe strony. Mnóstwo zdjęć, moje oraz inspiracje. Oraz inne fajne rzeczy które przyjdą mi na bieżąco do głowy.

Nie ma rzeczy nie możliwych, wszystko jest do osiągnięcia jeśli tylko czegoś bardzo chcemy.


Zapraszam do czytania 
Pozdrawiam :) 

Brak komentarzy: