10/06/2013

O mnie

Witam

Jeszcze się nie przedstawiłam, więc robię to teraz. Mam na imię Natalia jestem uczennicą drugiej klasy liceum. Mieszkam w małej miejscowości co ogranicza możliwości do rozwijania się w niektórych dziedzinach. Po zakończeniu szkoły planuje przenieść się do Szczecina i tam rozpocząć studia, kierunek? w odpowiednim czasie zdecyduje i na pewno się tym z Wami podzielę.

Moją pasją są konie, jeżdżę konno od dziecka i więź jaka tworzy się między człowiekiem a koniem jest nie do opisania. Jednak jak pisałam wcześniej mieszkam w małej miejscowości, najbliższa stajnia do jakiej mam to ok. 30min drogi, więc nie jest źle ale nie zawsze, teraz w szczególności nie mam możliwość pojechania tam. Natłok materiału w szkole jest ogromny i moje życie kręci się szkoła, dom, ćwiczenia...

Ćwiczenia, od czego tu zacząć..
Może konkretnie od tych wakacji, bo wcześniej owszem podejmowałam próby z odchudzaniem i aktywnością ale kończyło się to niewypałem. W te wakacje, postawiłam jasny cel-pokocham siebie, swoje ciało takiej jakie jest, bo jest jedynym, które mam i nad którym to Ja mam władzę i możliwość zmienienia czegokolwiek. Mam cel, nie jest łatwo ale skoro chcę dojść na szczyt to mam przed sobą do pokonania drogę pod górę.
Zaczęło się od treningów Ewy Chodakowskiej, chyba każdej nam znana. Widziałam efekty, zmieniało się nie tylko moje ciało ale i sposób myślenia, od tego momentu pokochałam sport, siebie i zaczęłam inaczej postrzegać świat. W wakacje wieczorami dorzuciłam bieganie z kredka(suczka rasy beagle) od razu pokochałam. Świetny sposób na odstresowanie się. Zaczął się rok szkolny, harmonogram bardziej napięty.
Postanowiłam wykupić karnet na siłowni. Z początku miałam dylemat, bałam, wstydziłam się sama iść na siłownie. Teraz mija miesiąc i czuję się tam jak w domu.

Lubię to co robię, a to najważniejsze. Róbcie to co sprawia wam przyjemność!!!!
CAŁUJE CIEPŁO


Brak komentarzy: